Merhaba herkese, dünden beri 3 aylık bebeğim memede huzursuzlanmaya başladı, ağzına alıp alıp bırakıyordu bugün de memeye geldiği an ağlamaya başladı ilkkez oldu. Tam tersi memeye çok düşkündü. Hem mama hem meme ile devam ediyorduk.Meme reddi sanırım, Bunu yaşayan var mı ne yapmalı tekrar memeyle barıştırmak için? Avent biberon 0-6 ay için olanıyla veriyordum mamayı. Fikri olan var mı??? Teşekkürler..