Deletedmom5284 Prensessannemm çürüyüp gitcek kız napcan 😂 ben özel elbiselerimi satıp ihtiyaç sahiplerine bağışladım
Tatlican Prensessannemm bazann altinda tarlatanı kabarik durmuyor benimkisinn .giyince kabarık oluyor ama
AND-20 Prensessannemm yıkamaya verdim paketletim koydum valla 😂 yoksa sıgmicaktı çogu yeri kaplıyo şu an dış çekim de olmadı bebeğinle gidicem artık çekime 😂🤣😂 doğum kilolarınla 🙆♀️
Prensessannemm AND-20 iyi yapmissn bnde dış çekim istiyorm da eşimi hala ikna edemedim en sonda gidip kızımla cekinicm😂