Kızlar bebeğim 3 gün sonra 4 aylık olacak. Dönmeyi öğrendi 1-2 haftadır dönüyor sağ tarafından. Fakat hiç durmuyor ve bi vakit sonra dönse de deli gibi ağlıyor dönmesine izin vermesem de ağlıyor. Deliricem. Bi de emeklemeye çalışıyor ve bağırmaya başlıyor bunun için erken değil mi? Allah aşkına bana ne oldgunu söyleyin deliricem. Sürekli ağlıyor dönmek istiyor ağlıyor dönüyor yine ağlıyor derdi nedir