HatunKisisi Kızımda ikiside mevcut ve zor günler geçiriyoruz lütfen çatlak için yaptım iyi geldi dediğiniz bişey varsa söyler misiniz uzun zamandır fito kullanıyorum ama hiç etkisi olmadı 🥺
Dogavesultan HatunKisisi anestol ve hamazing kremini karıştırıp sürün bizde çok sıkıntı yaşadık kızımda bu iki kremle çözdük
HatunKisisi cocomelon33 bizde ikisini kullanıyoruz ne kadar sürede geçti sizin? Yapmaya çalışıyorum ama daha 2 aylık oturamıyor çok zorlanıyorum
cocomelon33 HatunKisisi 7-10 gün gibi geçti 2.5 aylık benimkide evet oturtulmuyor küçük olunca .Küvetine yeterli sıcaklıkta su koyup içine yatırın kafasını suyun üstünde tutun altına ellerinizi koyun geri kalan vücudu suda kalıyor.Poposunu hafif ayırarak sıcak suyla iyice temas etmesini sağlayabilirsiniz.
F-Betul HatunKisisi Banyo yatakları var pofuduk küvetinin içine onu koyup bebeğinizi yatırabilirsiniz. Üşütmemeye dikkat edin ama. Çok çok geçmiş olsun🙏🏻💐
Rabialyaa Makat darlığı tedavisi gördük ıkınmaktan helak olmuştu çocuk bununla birlikte göbek fıtığı kasık fıtığı başlangıcı da olur dedi doktorumuz kremler hiçbir işe yaramıyor 5 seansta düzeldi çok şükür Allah şifa versin
Rabialyaa birmelekannesi2 sürekli ıkınıyordu ıkınmaktan uyuyamıyordu resmen çoğu doktor gaz dedi gönderdi bizi ama anlıyordum gaz değildi en son bi doktor parmak ile muayene etti serçe parmağının zor girdiğini söyledi ve sevk etti Bujilerle genişletme yapıyorlar eğer ileri safhada olsaydı ameliyat olacakmış bu tedaviden sonra ne gaz derdimiz kaldı ne ıkınma normal bebek ıkınmalarına döndü çok şükür
Rabialyaa HatunKisisi evet kendinde yapabilirsin dedi ama ben çekindim her seans farklı buji ile açma yaptı düzeldi
Birranneee34 Rabialyaa merhaba bebeğim 17 aylık bizde hala aynı sorun var kak yaparken kanamaya kadar. Çatlak kremleri fayda etmedi..doktorunuz tam olarak ne yapti. Parmakla evde kendimiZde yapabilir miyiz. 2-3 aylıktan beri var
Rabialyaa Birranneee34 ya bizede başka doktor o kremleri vermişti bir işe yaramadı yani evde yapılır mı bilmiyorum buji büyüklükleri inceden kalına doğru gidiyor uzman bi doktora başvurmanız iyi olacak bebeğim henüz 2 aylıktı fark ettiğimizde
Birranneee34 Rabialyaa bende 2 aylık filan di götürdüğümde ama doktor sadece makat çatlağı demişti. Darlık olsaydı o an anlamaz mıydı?
Doga12_ merhana bebeğim de çatlak ve darlık var cerrah buji yapıyor çatlağı geçti dedi ama tekrar oluşmuş neden olabilir uyuşturucu krem sürüyorum evde yapın buji dedi ama tehlikesi vrmidir