Mom82902 OmerinDefnesi ben Diyarbakır’dayim burda çocuklara çeşme suyu verilmemesi söylendi heryerde böyle sikayetler var o yüzden çeşme suyu dedim
Han30 Fatoscum teşekkür ederim geldim evime doktordan. Zaten halsizlik bulantı bide kimsem yok gurbette çok zor oluyor
Han30 zeyzey77 teşekkür ederim canım doktora gittim serum yaptı yemek yiyemiyorum su içmeye çalışıyorum
Han30 Mom82902 teşekkür ederim sanıırm üşüttüm enfeksiyon çıkmadı kan enzimleri falan dedi beklemedim o sonucu
Han30 Bitikmomi ah geçmiş olsun enfeksiyon yok dedi ama ne yesem masadan kalktıgım an tuvalete koşuyorum
Meyaska Han30 Bende birkaç gündür afedersiniz gegirdigim zaman haşlanmış yumurta kokusu hissediyordum. Bu sabah 3-4 gibi karın ağrısıyla uyandım. Midemde ne varsa boşalttım, üstüne bir de ishal olmuşum. Ama benimki mide usutmesi/bozulması galiba.
Han30 DoganurcaN bizde yaptırdık rota aşımızı doktora gittim enfeksiyon çıkmadı kan enzimie bakılcak falan dedi serum verdilr geldim
Han30 Deletedmom4440 evet sordu öksürük varmı diye yok. Enfeksiyon çıkmadı serum yapıldı geldim evime. Bakayım hemen
Bitikmomi Han30 ay gittiniz mi doktora ? Çok geçmiş olsun valla bende karın ağrısından kıvranıyorum klima çarptı sandım ama sanırım salgın var
Han30 Bitikmomi evet canım gittim herhangi bi enfeksiyon yok Serum yaptılar ama eve geldim aynıyım ne yesem çıkıyor büyük ihtimalle üşüttüm
Gamzeahmetzeynep Ya bence , şu aralar bi sıcak bi soğuk oluyor yA , vücûd dengesini şaşırıyor omdan olabilir