kbrasahhbz1 Merhaba arkadaşlar , 2 aylık bebeğim var kundaksız uyutamıyorum özellikle bu sıcak günler de üzülüyorum çok terliyor sıcaktan yatamıyor diye ama kundaksız asla uykuya geçemiyor öneriniz var ise paylaşır misiniz .
Birprensesannesi27 kbrasahhbz1 bende kundak yapmaya ugraşıyorum müslin hic terletmiyor cok sirkinip korkuyor uyuyamıyor her saat başı kalkıyor kundak yaparsam deliksiz 4 saat fln uyuyor bazen
Yagmur76 kbrasahhbz1 bende bu sorundan muzdarıbım 1 haftadır hava cok sıcak muslınle kundaklıyorum ter ıcınde kalıyor kundak olmayınca da erken uyanıyor napcagımı bilemedim ınce tulbent sarmayı denıycm sadece kollarına
Civcivimmm kbrasahhbz1 bebeğim 7 aya kadar kundakla ve sallanarak uyudu bazen bıraktığım an uyanıyodu. Ayrıca eylül ayında doğum yaptım izmirdeyim hava kasım sonuna kadar nerdeyse güzel olur izmirde. Ama bebeğim kışın dahi terledi kundakla bende nasıl bırakırım ederim diye kara kara düşünüyodum ara ara deniyodum yok elinin kolunun kıpırdamasından uyutamıyordum.. Sonra 7 aylıkken çocuğuma bi güncelleme geldi 😄 nasıl oldu anlamadım ilk 1 2 gün anlayamadım yastıktan kendini aşşağı atıyo elini kolynu asla bağlattırmjyo ama uykusuda var falan sonra aklıma geldi kundaksız ve sallanmadan uyutayım bi dedim o an bi baktım benim çocuk buna çoktan hazırmış o günü bekliyomjş 😄 ama inan sonraları keşke ayakta sallanarak uyusa dedim diyorumda bazen çünkü çok hareketli uyurken oturuyo kendini sürekli biyerlere atıyo 1 dk da bir pozisyon değiştiriyo asla aynı bulamıyorum falan uykuya geçişi desen bana işkence çünkü sürekli uyku hali gözler kapanıyo ama dalamıyo kalkıyo sağa sola atıyo kendini bazen yarım saat 45 dk 🤦♀️ valla geçen artıkk dayanadım ayakta sallamaya zorladım onunda uykusu var nasıl direndi direndi en sonunda ayağımda uyudu şimdi ara ara istiyo ayakta sallanmak oh diyorum ne rahatmış ayakta sallamak 🤦♀️ ve yine geçen değişik bir hallere büründü siş ağrısından ne yaptığını bilmiyo uyuyamıyo sürekli sağa sola atıyo kendini 1 saat oldu uyumadı nerdeyse yatakta aldım ayağıma kundakladım 5 dk da uyudu 😄 o yüzden bırakmak için hiç çabalamayın arada 1 2 kere deneyin o hazır olduğunda anlarsınız zaten 🥰 bu arada benim oğlum şuan 10 aylık
kbrasahhbz1 Birprensesannesi27 bende müslin sarıyorum ama yine de hem hava sıcak hem bizim evimiz çok sıcak her yerden güneş alıyor 4 saat uyuması imkansız benim kız en fazla 2 saat uyur hemen kalkar emmek için ,
kbrasahhbz1 Yagmur76 bende müsline sarıyorum sadece kollarını sardığım zaman sa ayaklarını çok hararet ettirip kendini uyandırıyor ne yapacağımı şaşırdım
fndmtlu İnce tülbent olabilir yarım kundak şeklinde. Ben hafif yan yatırmada buldum bu çözümü. Diğer kolunun üstüne hafif yatırınca sıçramanın önüne geçtim ve artık kundaklamıyorum. Ama dikkat etmeniz gereken kısım kendini döndürebilecek şekilde yan yatırmamanız. Hafif eğimli kolu yanda kalacak şekilde olmalı
kbrasahhbz1 fndmtlu evet hafif yan yatırıyorum kusarsa diye ama kundaksız uyumuyor ve gözlerine de bişey örtüyorum yoksa hemen uyanıyor :(((
Birprensesannesi27 kbrasahhbz1 aynen bizim evde oyle altına ya 0 kol zıbın giydiriyorum yapıyorum yada klima acık duruyoruz gün boyu gecede prrvane acık oluyor ama yinede yattıkları yatagında etksii var bence terletiyor
green_love1 Bende müslinle yapıyordum 1 haftaya kadar ama o da kumaşı gereği hemen açıyor, artık yapmıyorum yan yatırıyorum ilk günler biraz uyumadı uyandı elleriyle sürekli yüzünü okşayıp durdu ama yavas yavas alıscaklar 🤗