sterilmikrop eger çalışan biriyseniz rapor zaten almıs olmalısınız o otomatik basvuru yapılıyo. Ama doğum parası 300 tl lik olan için aile, çalışma ve sosyal il politikasına bulundugunuz ilçeden yapabiliyorsunuz. Bebegin kimliği, doğum raporu ile gitmeniz yeterli