hazalkayacan01 Dün olduk kızlar. Genel olarak 1 yaşındaki bebeklerde gözlerde bozulma normalmiş,doğrumudur ? Canım sıkıldı kızlar ya inşallah düzelir. Başına gelen varmı canlarım😞
Gokcemsii hazalkayacan01 bizde yaptırdık kontrolünü. Sol göz astigmat sınır da dedi doktor. 2 yaşında tekrar bakacaklar ya kapanırmış ya da kalırmış. Bende geçmesini ümit ediyorum ama benim gözüm de bozuk annemden bize geçmiş. İnşallah genetik değildir.
Ayseli hazalkayacan01 biz gitmiştik durmadı oğlum zar zor çekebildi oradaki kız doktor çocuğun gözünde kayma var nasıl görmezsin dedi kızdı bana hiç denk gelmedik hadi ben görmedim eşim ailem illaki biri görür söyler dedim. Eşimde hiç durmadı çekilirken ondan olabilir mi dedi olabilir tekrar damlalı çektirin dedi tekrar çektirdik kayma yok ama hipermetrop var dedi gözlük versem çocuk küçük takamaz 6 ay sonra gel dedi. O doktordan memnun kalmadık 6 ay sonra farklı bir yere gittik orada da durmadı ama doktor tekrar tekrar muayene etti kayma yok kesinlikle dedi ama hipermetrop var büyüdükçe geçiyor çoğunlukla dedi. Şimdilik gözlüğe gerek yok çocuk ufak ileride tekrar muayene edelim inşallah o zamana kadar geçer dedi. Yani normal bir durum yaşları ufak olduğu için ileride büyük çoğunluğu düzeliyormuş. İnşallah sizinki de düzelir bizimki de ❤️