Bence telsiz değil kamera kesinlikle. Aldığım en isabetli şeylerden biri. Benimki motorola görüntü kalitesi çok iyi. Oda sıcak olduğunda sıcaklık uyarısı veriyor, hava karardığında otomatik gece görüşünü açıyor. Ben diyelim kamera açısını beğenmedim, ekrandan sağa sola çevirebiliyorum, yakınlaştırabiliyorum. Telefondan da izliyoruz. Misafirliğe gittiğimizde de götürüyoruz açıkçası elimiz kolumuz. Ben indirimdeyken almıştım şimdi biraz yükselmiş. Bence xiaomi falan fa alınabilir.