Kızlar biliyorum bu konuyla actigim bu 2.yada3. Postum falan ama gerçekten özür diliyorum şuan tekrar sordugum için. Bundan 15 gün önce kadın doğum hastanesinde Smear testi yaptırdım,doktor 15 gün sonra gel dedi. Bugün 16 gün falan oluyor,eşimin işi dolayısıyla gidemiyoruz sürekli mesaiye kalıyor. Kendimde gidemiyorum burdan 1 buçuk saat kadar hastane. E-nabizda gözükmüyor. Sorum şu kızlar benim smear testim başka bir hastanede başka bi doktor da gözükür mü acaba?