Doğum yaptıktan sonra göğüslerim taş kesilmişti hatta kendi kendine akıyordu ama o sertlik koşa süreli oldu ve birdaha olmadı ve o kadar da ne sert oluyor ne de akıyor.
şuan çok çok yumuşak göğüslerim bebeğime de yetmiyor biraz emip süt bitince ağlıyor damla damla geliyor. Sanırım genetiklikten ötürü sütüm bu şekilde devam edecek. Bir çok artırıcı besinler denedim ama nafile 25 günlük bebeğim şuan.