Bebegimi soguk algınlıgı diye hastaneye goturdum ateşi vardı 38.5 3 aylık daha doktor tahlil falan derken gozlem odasına aldı beni doktor geldi niye getirdin burda kapmıyacagı hastalıgı kapacak demisti deeigi gibü de oldu ama napım atesi cıkınca burun akıntısı oksuruk de vardı gitmek zorunda kalmıstım neyse hic bir ilac vermeyip geri yolladı neyse 2 gun gecti yine ateslndi bu kez ozele gitrik kan idrar kaka tahlili yapıldı ve kakasında amip ve rota kapmıs dedi 3 gün hastanede yattıl simdi f ile baslayan surup iciyor probiyotik alıyor ve her gun saglık ocagında igne yaptırıyoruz antibiyotik tam bebegimde gecti diye düşünürken cunku kakası sarıya dönmüş az da olsa ve isal degil gibi simdi ben kotulestim galiba bana da amip bulastı bebegimden ellerimi sık sık yıkamama ragmen nefes yolu ile bulasıyormuydu bilmiyorum ama soylemesi ayıp durmadan tuvalete gidiyorum ishal olmusım napcam bilmiyorum bebegimi bırakıp hastaneye de gidemiyorum kümsem yok bebekle de yine bisey bulasacak korkusı cıkmazda kaldım acaba ishalle o mikrob lendiliginden atılır mı vucuttan simdi tam bebegim iylesir benden ona yine gecer korkusu of iki ara bi derede kaldım Allahım yardımcımız olsun duanıza ihtiyacaım var 😔