yagmurksk 2. Ayın başlarında herşey çok çılgıncaydı😂 uzun saatler mızırdanmalar noluyoruz yaa diye etrafı keşfetmeye çalışıp uykuya dalamamalar vs😬 ama 2. Ayın ortalarına doğru bizde herşey rutine bindi uyku-beslenme gibi. Yavaş yavaş sesler çıkarmaya başlayıp, ayaklarını biraz da ellerini daha aktif kullanmaya başlıyor bu aydan itibaren. Bol bol karın üstü egzersizine devam etmeniz çok iyi olur, sesli oyuncaklar çıngıraklar hafiften ilgisini çekiyor bu aydan sonra,