SevgiAden sakin olun lütfen, benim bulduğum yöntem şöyle. Biraz veriyorum biberonu o diliyle itince bırakıyorum. Oyuncak veriyorum eline bir kaç dk dikkatini dağıtınca yine biberonu veriyorum. Kucakta sıcak olduğu için almıyo ana kucağına koyup veriyorum bazen. Çocuk şarkıları açıyorum şarkılara eşlik ederek teklif ediyorum. Diliyle itince ısrar etmiyorum öyle iyice reddediyor. Yani oyunlar oynayarak yediriyorum kısacası. Biraz uzun sürüyor tabi ama öyle böyle en az 90 cc yiyene kadar palyaçoluk yapıyorum:) siz nasıl yedirmeye çalışıyosunuz? Umarım faydalı olur. Bu ayda beslenme reddi oluyormuş, çok sıkıştırmadan yemeyi eğlenceli hale getirin dedi bizim doktorumuz.