1 yaşındaki kızım üst dişlerini çıkarıyor, pazartesiden beri 37-38 arası ateş var, 4 saatte bir calpol, günde 4 defa duş aldırarak indiriyorum ama tekrar çıkıyor, su gibi ishali var, sabah katı yapmıştı şimdi tamamen sıvı ve kötü kokulu. ağzını asla açmıyor, emzik bile kabul etmiyor bu yüzden sadece mama veriyorum, kakasının katılaşmamasının sebebi bu olabilir mi? salgında varmış ama ben kızımı biliyorum 6. hastalık geçirdiğinde ateşi 39 olduğunda bile iştahi hiç gitmemişti 1 senedir. yarına kadar düşmezse doktora gidicem çünkü diş ateşi 3 gün sürüyor diyorlar. başına gelen var mı?