lanadelmiyav Aysegulsvg ben oğlumda 3 ay 7 günlük, derin uykudaysa yapmıyor bazen. Uyandıktan sonra dolduruyor bezini☺️
DaisyMom Aysegulsvg benimki islaniyordu o zamanlarda da yani yatmadan once aliyorum bir daha sabaha aliyorum yani bi 6 saat sonra felan dolu oluyor.Gece besleniyormu
Woody Tunahanmom yetersiz beslenme ile alakası yok. Bebekler se büyükler gibi uyanınca tuvaletini yapar. Uykusunda yapmaz Aysegulsvg
Kek Aysegulsvg benim bebeğim de 3 bucuk aylık gece bezi fazlasıyla doluyor uyanmasın diye almamaya çalılıyorum bu sefer sabah kalktığında üstüne geçiyor 🤷♀️
Umaybebek Aysegulsvg bebekler derin uykuda pek çiş yapmıyor eğer doktorunuz kilo alımı normal diyorsa sıkıntı yoktur. Sonuçta aralarda uyanıp besleme yapıyorsanız korkmayın.
Aysegulsvg Umaybebek kilosu vs çok iyi gece de emzirrm ama aksam 10 da açıyorm sabah 6 da bide gece bakıyorum kuru
GoGirl Aysegulsvg o ayda her beslenme sonrasi degistirirdim ben dolu oluyordu 3 4 saatte bir yoksa tasiyordu gece besleniyordu
Denizgozlum Aysegulsvg bizim uyandığında bezi çok ağır oluyordu o aylarda canım. Hatta gece değiştirmek zorunda kalıyordum
Sari Benim bebeğimde 3 bucuk aylık gece 12 de alıyorum sabah 9-10 kadar hiç temizlemiyorum altını uyanıyor çünkü bezi hep dolu oluyor sabah kalktığımız gece üç dört kere emmek için uyanıyor
Egehan123 Aysegulsvg benimde aynı kuru oluyor bezler bende beslenmiyor diye panik olmuştum demek ki herkesin aynı gündüzleri dolu dolu ama benim ki şükür gece uyuyor 3 saate 1 kalkıyor
Bebek-annesi Aysegulsvg uykuda değil uyuyanınca yapıyorlar çişlerini. Benim oğlum doğdu doğalı sabahları dolu bez oluyor ama gece emiyor. 5 aylık
Umaybebek Aysegulsvg benimde öyle olan zamanlar oldu hep kilosuna be doktorun ne dediğine baktım eğer içinizde şüphe var ise doktoru ile paylaşın o sizi ferahlatacaktır ❤️