1ikizannesi Merhabalar 😇 3,5 ay önce sezaryen oldum ama ara ara karnıma öyle bir ağrı giriyor ki gaz sancısı gibi ama değil böyle can yakarcasına bazen kıpırdayamıyorum ağrıdığında. Sizde de oluyor mu ya normal bir şey midir bu ?
[silindi] 1ikizannesi benim de 3,5 ay önce oldu arada sırada değil klimanın önünde oturduğumda önce ayaklarım üşüyor sonra karnım ağrıyor 🤕
[silindi] 1ikizannesi ayrıca normalmiş sürekli ayakların sıcak tutulması gerekiyormuş 8 aya kadar böyle devam edebilirmiş soğuktan korunmamız lazım. Normalde de soğuktan nefret ederim evim de o kadar soğuk ki zor dayanıyorum ısınmıyor bi türlü. 12 martta doğum yaptım 13 Mart sabahı eve geldim banyoya gittim güya kombi açıktı evin ısınmış haliydi o soğukla ben bir ağladım kendimden geçtim çok fena ağrı yaptı bana