20 aylik oglum var 1 haftadir bez kullanmiyoruz. Uykuda yapmiyor sabahlari temiz uyaniyor. Herseyi anliyor. Lazimliga oturuyor oyalaniyor ama cis yapmak istemiyor oraya. Kalkiyor ustune yapiyor. Sirf lazimliga yapmamak icin uzun sure tutabiliyor hatta..
Bugun klozet aparati aldim onu denedim cok guzel oturuyor ama yine ayni cis yapmaknistemiyor. Korkuyor desem bilemedim yani oturuyor. 1 haftadir hicbir ilerleme yapamadik artk hazir olmadigini dusunuyorum vazgeçeceğim 😔
cok emek verdim cok yoruldm aslinda birakmak da istemiyorum ama ne yapayim?
Fikri olan varsa nolur benimle paylasin 🙏