Kızlar biz 8 aylığız 20 günlükten beri mama içiyoruz pandemiden dolayı çok sıkıntıya girdik şuan sadece yaşına ekim 21 de 1 yaşına giricek oğlum sadece ekime kadar yetecek şekilde para ayırmıştım ona hiç dokanmıyoruz. Ama ben yaşından itibaren kesmeyi düşünüyorum cideen zor durumdayız varmı yaşında mamayı kesen yerine süt mü verdiniz bi fikir alabilirmiyim