Kızlar merhaba 7 ggün önce sezeryan oldum. Bebeğim ilk iki gün siyah kakasını yaptı baya ancak eve geldikten sonra hiç kaka yapmadı bugün 5. Gün çişini yapıyor gaz çıkarıyor ama kaka yok. Benim gibi olan var mı? Başına grlen yada yaptığı bir uygulamaa olan yarın doktor kontrolümüz var. Kaka görmek çok istiyorum.