Hilaliahmer kendi başınızın çaresine bakmanız gerekiyor bu süreçte benim anladığım çünkü kimse bir şey demiyor diyemiyor… kardiyak enzimlere ben de baktırdım normal cıktı, ekg ye de bakıldı hepsi temiz. Ama rahatsızlığım devam ediyor. Bu sebeple hala ikna olmadım denilenlere… d dimer testi isteyeceğim, sağlık çalışanıyım demşşsiniz başka önerdiğiniz test var mıdır kusura bakmayın çok soru sordum🙏