alnhdy Kızlar merhaba , kızım 15 aylık mamayla besleniyordu şimdiye kadar gece sadece bi kere uyanıyor süt için mama yerine Pınar tam yağlı süt versem bi sakıncası olur mu siz ne zaman vermeye başladınız ???
Alpaslaninannesiii alnhdy bende sizin gibi düşünüyorum hatta doktorada sorucam bi ara beslenmesi ve kilosu iyi oğlumun mama iciyo 10 aylık günde 2 kere gecede 1 kere uyanıyo 60 cc veriyorum ama mama fiyatları çok arttı zor gerçekten
ikizbabymom alnhdy eğer kilo problemi yoksa gece beslenmesini kesebilirsin 1 yaşından sonra sulandırılmış süt veriliyo hatta benim doktorum 10.aydan sonra ver demişti
Metelif alnhdy tam aradığım post olmuş. Benim de bebeğim doğduğundan beri mama ile besleniyor şu an 12 aylık gece bir kez kalkıyor mamaya gün içinde de duruma göre 2 3 kez içiyor bebeğimiz için devam sütü mü yoksa mama mı daha faydalı bilmiyorum sma mamanın 3 numarasına geçtik biz devam sütü faydalı ile ona geçerim
kuzeyto alnhdy sut mamadan yararli olmaz devam sutu alabilirsiniz yine pinarin, mamadan uyguna gelir👍
alnhdy Alpaslaninannesiii evet mama fiyatları uçtu valla onu da bırak bir kenara Pınar sütün mamadan daha faydalı olacağını düşünüyorum bende doktorumuza soracam bakalım
ikizbabymom alnhdy maşallah kilosu çok güzel.Ben 330 cclik biberon kullanıyorum 180 süt koyuyorum kalanını suyla tamamlıyorum 16 aylıkken gece beslenmesini kestiğimde 9 kilolardı😊
Mom62636362 alnhdy mesela 50 ml süt üstüne 150 ml su ekliyorsun 3′e 1 oranında verebilirsin demişti hemşirem eğer vericeksen diye eklemişti ama tabi bizim için erken daha 1 yaşında değiller. 1 yaşından sonra da günlük en fazla 250 ml süt verilebilirmiş diye okumuştum
alnhdy Metelif evet aynen öyle bu sefer doktorumuza soracam yani madem veriyoruz ha mama ha süt aynı şey bence
kuzeyto alnhdy aynen canim👍 Icerigi cok daha zengin sute 2 yasindan sonra donersin istersen, bize doktorumuzun dedigi inek sutunun mucizevi bi olayi yok hatta bi bardaktan fazla onermemisti, yogurt peynir vs sut urunlerini tuketse de olur dedi