KevserKaan Nisanannesi1 siz giyiyorsanız giymeli bence. Benim kızım 3.5aylik gündüz giydiriyorum gece uyurken çıkarıyorum
Derincim2419 Nisanannesi1 siz giyiyormusunuz? kizim 2 aylikken sadece zibin ile duruyordu cunku sicagi sevmez bebekler
Kubrik5734 Nisanannesi1 banyo yaptirdigim zaman ayaklari isinsin diye giydiriyorm. Qo dk sonrs cikariyorum ustunede kisa tsortlu zibin veya askili tarzi tulum giydiriyorm bizim evde 29 dereve
3434 Sumeyraas ensesini kontrol edin elleri ve ayakları soguk olur genelde ama 30 derece ve üstü olursa doktor sadece bezle bile bırakabilirsin demişti bana
Damla6117 Nisanannesi1 2 ay 8 günlük bebeğim elbiseler şortlar giydiriyorum kollar bacaklar cıbıl cıbıl çorap filan hiç yok zaten 😂😂😂
Ssunal Nisanannesi1 tırnakları mantar bile olabilir Allah korusun sıcaktan. Hava çok sıcak bebekler sıcağı sevmez hem yerde yürümüyorlar ki soguk alsın
Evrim1906 Nisanannesi1 ayaklarını kontrol ediyorum ben sıcaksa giydirmiyorum çok şükür yazın evim serin oluyor ben bile çorap giyiyorum yatmadan yatmaya çıkarıyorum
Teemo07 Nisanannesi1 klima açıyorsa giydiriyorum, kapalıysa hayır. Bizde böyle 🤗ama sabaha karşı biraz esiyor o zaman da bacaklarına ince bir çarşaf örtüyorum.
Mkelebek Nisanannesi1 oglumu 1temmuzda dogurdum gecen sene. Ve sadece zibin eldiven takmistim. Klimada acikti 27 derece
zeyzey77 Nisanannesi1 evde giydirmiyorum ama bugün hastaneye gittik giderken giydirdim. Üstünde de sadece çıtçıtlı badi vardı