Ozlemdeveci erken doğmuş birazcıcık, henüz çene kasları da gelişmediğinden süt az geliyorsa yorulup fazla çekemiyordur ama emzirmekten vazgecme. Duşa gir ılık suyla masaj yap, bebegin sürekli emsin. Moralini yüksek tut ve süt yapan besinler tüket. Öyle öyle atlattık biz de. Yoksa benimde sütüm yoktu. Ama mememden indirmedim hiç oglanı. 4 saat aralıksız beklettiğimi bilirim. Sonra yavaş yavaş açılıyor kanallar geliyor süt 🤗
Bi anne sütü üstüne 30 cc mama veriyordum ilk 15 gün öyle geçti, sonra mamayı bıraktım bez kontrolüne başladım. Günde en az 5 bez dolu dolu çiş yapıyorsa doyuyordur.