Kızlar bebeğim 1 yaşinda ben hayla sadece hazır Suyu kaynatıp mama yapıyorum sütü içilmeye çalıştım ama içmiyor bende 3 no devam sütü kullanıyorum fakat çevremdeki herkes artık kaynatamama gerek kalmadığını baecw hazır Su olarak veremem gerektiğini çok pinpirkli olduğunu söylüyorlar sizler nasıl yapıyirsunuz hayla devam sütümü normal sütmü veriyorsinuz