HaticeAsak Kizim 13 ayini bitirdi. Zaten istahsiz olan hali son zamanlarda daha da arttı. Ayni durumda olanlar var mi? Nasil başa çıkıyorsunuz bu durumla? Sabah kahvalti sonrasi her öğünümüx sinir krizi seklinde agız kilit.