catlakbianne Bebeğinizi başka bir ile anneniz yada kayınvalideniz ile tatile gönderir misiniz 1yaşından sonra? Gönderirseniz kaç yaşındayken gönderirsiniz?
catlakbianne Petitom geçen lafı geçti ben de göndermem dedim çoğunluğun fikrini merak ettiğim için sordum
Keskeuyusamm Annem ile gönderirim 1.5 2 yaşından sonra teyzesi de var ama babaanne uzakta ve kızımın huyunu suyunu bilmez benim yerleştirme tarzıma vakıf değil o yüzden onlarla gidemez
Hilaliahmer catlakbianne aslaa. Hele denize VS asla olmaz. 1 yaş çok çok küçük süt çocuğu daha annesini arar 😓
yazkokusu Ne annemle ne kayınvalidemle mümkün değil göndermem. Ne kadar güzel bakarlarsa baksınlar benim gözüm arkada kalır. Ancak ben nereye kızım oraya.
GoGirl catlakbianne 6 yasinda hala gondermem evet dikkat ederler ama huyunu suyunu ben bilirim gozumden ayirmam