merhabacanim merhaba canım öncelikle sen iyi ol ki bebeğin iyi olsun onlar hep hissediyorlar bizleri 🌸
Benim kızım 35 haftalık doğdu uyku problemimiz vardı ve ilk ay 1 kilo aldı sonra kilo alımı durdu bizde doktora gittik ve doktor kalbinde üfürüm duydu ve çocuk kardiyolojiye gönderdi oradaki doktor biri şah damara çok yakın 2 delik var dedi ameliyat olmadı gerekiyor dedi eşim ve ben istemiyorduk çünkü çok küçüktü korktuk kaldıramaz diye başka bi doktora gittik ve doktorumuz o kadar iyi ki açıklamalı bi şekilde anlattı ameliyata gerek yok ,o doktor neden ameliyat demiş hemen anlamış değilim dedi ,yakın takip altında tutacaz korkmanıza gerek yok dedi tabi ki kalp EKG sini fln çekti ona göre bunalrı söyledi . Kızım 10 aylık oldu çok şükür kilo alımı dışında bi sıkıntımız yok hala gidiyoruz kontorolerimize ..Size tavsiyem başka doktora da gitmeniz gerektiği umarım yarıdmcı olabilmişimdir ..Bize ilk ameliyat diyen doktor özel hastahanedeydi ama şimdiki doktorumuz Konya Meram tıpta Allah razı olsun çokta memnunuz 🌸🌸🌸