Onuray Üç aylık bebeğim var malesef sadece formül mama ile besleniyor meme reddi yaptı. 3.ay 3 günlük olduk tek delikli biberon kullanıyorduk çift delikliye ne zaman geçmeliyiz ?
Yamanikomm Onuray Bende mama ile besliyoeum 6 ay sanirim cunku benim kullandigim biberon s ve m seklinde s ilk 6 ay yaziyor m 6+ yaziyor onun icin tabi bilemedim belki ben yanlis biliyorumdur
Nuray23 Onuray benim bebegimde de 3 ay 4 gunluk. Tek delikliyle iciyor. Dogdugundan beri kullandigim biberonla. Digeriyle denedim ama boguluyor gibi oluyor sanirim daha zamani var 😊
Eselbur Onuray ben avent kullanıyorum 3. Aydan sonra gectim şuan 5.5 aylık olduk 3 delikliye mi geçsem diyorum
vanilyakokusu Yenidoğan biberon emziği ile zorlanmazlar mı 3 aylıkken ? Benimde merak ettiğim konuydu
vanilyakokusu Onuray aynen öyle.. çocuğun çenesi yoruluyor. Birde bitirmesi uzun sürüyor ister istemez yorulup çoğunu da biberonda bırakıyor. Yenidoğan emziği ile 6 ay boyunca kullananları anlamıyorum..