Dn123 bebegime 18 aylıkken alındı hediye vallahi 1 yaşında aldırmadı. Diye kendi.e kızdı. Hemen Yigenime 10 aylıktı aldik çok severek bıkıyor oğlumda biniyor su an 22aylik sığıyor gayet rahat sonucta 100 kg değil bebeginiz bence alin oyuncak mağazalarında kapılarda falan oluyor hep. Markete vb hep onla gidiyorum kemerleri var bağlıyorum bebek arabası artık kullanmıyoruz yürüyoruz bazen ama yoruluyor çabuk ama paranın tek sıkıntısı uyursa üstünde kucakta cocuk elde panda oluyor 🤭