Gizemege benimki 2 gün kakasını ve çişini iyi yaptı 3cu gün yapmadı hastaneye götürdüm sarılık olmuş kakasını ve çişini yapmadığı için anlaman gerekirdi demişti doktor. İlk 15 gün çok fazla kaka yaparlarmis. Zamanla azalırmış. Benim şimdi 35 günlük günde en az 2 kere yapıyor. Bence doktora bi götür. Sarılık olabilir.