Brcgvnc benim bebeğimde öyleydi, 3 aylık şu an biraz daha iyi 10 farklı emzik denedik hiçbirini istemedi 10 dk emip ağzından atıp bir de söyleniyor ağlıyotdu. Dönemsel 2,5 ayı geçince daha azalacaktır. Bizimkinin 10 dk emdiği tek emzik nuk kauçuk damaklı olanıydı, bibsi emmedi, avent damaksız yine emmedi.kolaylıklar… biraz sabredin dAha iyi olacaktır.