kızlar merhabalar bebeğim 4 aylık bu gece sürekli uyandı gazı vardı havada çok sıcaktı uyuyamadı şimdi klimayı açtım sürekli kendi kendine uyuyup uyanıyor bebeğim normalde gündüz uykuları yoktu normal mi anlayamadım uyandığındada sürekli ağlama halinde acaba bişeyi mi var tedirgin oldum açıkçası