Dn123 Balkokulumm çabuk bozdurmayacaksan altin . Ama simdi alıp 1 sene sonra bozacaksan dolar falan al. Altin uzun vadeli iyi yatırım ben kizim 18 yaşına gelene kadar altın alacağım insallah
Dn123 Balkokulumm o zaman en az 5 6 sene biriktireceksin ev almak için biriktirsem dolar alırdım herhalde
Leylaa_ Balkokulumm bence altın alın uzun zaman saklayacaksanız gram veya çeyrek alırsınız 15 20 gr olursa bi bilezik yaptırırsınız öyle öyle gider
1234___ Uzun vadeli düşünüyorsanız altın alın derim ben 5 yıl önce 10 bilezik aldım o zamanlar 2 bindi şuan 13 bin tanesi yani şuan kadar yaptığım en iyi yatırım
1prens1prensesannesii Balkokulumm ev sahibim kuyumcu. Hangisi daha mantıklı diye konuştuk. Çeyrek dedi. Gramda zarar edersin dedi. Çeyrek yapıyorum
Balkokulumm 1prens1prensesannesii ben gramı biriktirdikçe büyük altına çeviricem gram olarak bırakmayacam