AzraBabyy Merhaba anneler , sezeryan sonrası kesinin etrafındaki his kaybı tam olarak ne zaman geçtii sizlerde? 🙄 Benim 7 hafta oldu doğum yapalı ama kesinin üst kısmında dokununca sanki başka birinin karnına dokunuyormuş hissi var