Merhabalar kızım 10 aylık oldu bu aralar çok sık emzireremedim hastamız vardı gelen giden derken zaten asıl besini mama ve ek gıda ama beni de emiyordu 2 gündür alıyorum kucağıma göğüsümü verdiğimde çekiyor ve bakıyor biberon gibi gelmediği için kendini geri çekiyor ağlıyor bir daha da tutmuyor 2 yaşına kadar damla dahi olsa emzirmek istiyorum ne yapabilirim önerileriniz çok önemli 🙏