Anneler merhaba. Dün değil evelsi gün oğlumla yazlığa geldik. Geldiğimiz günün akşamı arkadaşın evind üstünü ıslattı. 2 gündür ara ara öksürük (ciğerden değil) nadiren hapşırığı var ama ateşi yok. Burnu tıkalı değil ama akıyor. Annem nişasta içir falan dedi. 22 buçuk aylık bu arada. Fikirleriniz var mı? Ateş yokken durduk yere ilaç vermek istemiyorum.