Oglum 2 ay 7 gunluk cuma gunu 2.ay asisini oldu 3 igne birden yedi aksamina ateslendi sukur gecti pazartesi gunu de sunnet oldu asi gununden beri dogru duzgun emmiyor mama da yemiyor kasik enjektor emzirme biberon her yolu denedim ama genel durumu gayet iyi halsiz falan degil ama neden boyle oldu ne yapmaliyim