Annem uyuz hastalığına yakalanmışti bayadir da geçmedi ilaç filan kullandı sonra geçer gibi oldu şimdi ayaklarında kabuklu yaralar çıkmış Dr egzama ilacı vermiş uyuz egzama ya çeviriyor belli bı sure sonra diye biliyorum ama bulaşır mı bize gelecek ama emin olamadık