pinar5595 21 günlük bebeğim var. Hem emmeden sonra mama takviyeside yapıyorum. Bebeğe su vermek gerekir mi verileceği zaman kaçıncı ayda başlamak gerekiyor
zeynepduha pinar5595 mama verilince su verilir diye biliyorum ama emin değilim şimdi bilen birisi yazar canım
Titizannee pinar5595 mama takviyesi yapıyorsan az da olsa vermelisin canım.Bizim doktorumuz da her beslenmesi sonrası bir iki çay kaşığı verin demişti
jap pinar5595 mamadan sonra verilmesi gerekir diyo doktorlar ama kızım da yaz bebeğiydi ve sıcaklardan etkilendiği için ben doğdu doğalı su verdim hep. Vermek isterseniz karnını doyurduktan sonra 1 2 çay kaşığı kadar verebilirsiniz
Brsnysr Instagram’da Dr Banu var bizzat okudum yazısını su verin diye şu sıcaklarda eğer bezler dolu dolu değilse idrar koyu renkse sıkıntiymis ilk günden beri veriyorum ben anne sütü + mama ile beslenioz
Berenecos Verilmez 6.ayda ek gıdaya başlayıncaya kadar önermiyorlar zaten sizi de emiyormuş sadece mama bile alsa önermiyorlar en azından benim okuduğum gördüğüm hep bu şekildeydi