tosbikannesiiii kızlar sezeryan olalı 3 ay olcak. koltukların altını falan temizlicem bir sıkıntı olurmu. birde ben temmuzdan sonra işe başlıcam eşimde çocukla ilgilen boşver ev dağınık dursun çokmu önemli diyor öle diince yanlışmı yapıyorum az zamanımız kaldı bebeğimle ilgilenceğime evi temizlemekle uğraşıyorum diye. ona kalsa günlük rutin işi bile boşver die ama evde temizlemeden olmazki yani suçluluk duyuyorum şimdi böle dince üstüne evi temizlerken
E_doga tosbikannesiiii ben 4 günlük sezeryanlıyken büyün evi temizlemiştim kaldır indir.. ama ağrım yoktu diyemem . Tek başıma olunca mecbur yaptım eğer kendinizi kötü hissetmiyorsanız yapın bence
aysenurbahadir tosbikannesiiii benim 4 ay oldu koltukları tek başıma çekiyorum ama benim koltuklar hafif itmesi çekmesi çok rahat
06082020 tosbikannesiiii eşinizle birlikte yapın temizliğinizi ben ilk 3 ay hiç yapmadım dikiş yerimin acisindan eşim yaptı sagolsin bide doktorum 6 ay boyunca iyice koruman gerekiyor kendini demisti ağır kaldırmadım o durumda süpürge açamadım yani yinede siz bilirsiniz
idilolo E_doga 4 gün mü 😳 Allahım bunları duydukça aşırı üzülüyorum, dikiş yerlerim zonkluyor, yan yatma oturup kalkma hayal resmen, maşallah her yerde söylemeyin
tosbikannesiiii 06082020 doktorum hiçbişey demedi valla süpürgede açıyorum annem ağır şeyleri yapıodu zaten
E_doga idilolo ama bünye meselesi ben övünmek için söylemedim inanın ki. Tek başımaydım yapanım edenim yoktu bebeğim yeni doğduğu İçin virüs nedeniyle temizlikçi çağıramadım.. mecbur kalınınca oluyor işte Allah güç veriyor
Koalannesi tosbikannesiiii kendinizi yormayın ben sezeryan olalı 21 ay oldu hala ağır is yaptım mi ağrım oluyor malesef
Rukiye-94 tosbikannesiiii ben 2-3 günlüktü koltuk altlarına eğilip silmeye çalışmıştım.Şimdi düşününce çokta doğru değilmiş ama duramıyordum.Yani 3 ayda açıkçası uzun bi süre bi zarar olmaz diye düşünüyorum.Ben fink fink dolanıyordum🙈