omuruzunayy Hangi bezi kullanıyosunuz hangisinden en fazla memnun kaldınız ben bir türlü bulamadım birde krem
Brsnysr omuruzunayy biz sleepy beğendik elhamdülillah sorun olmadı ilk başlarda az pişik gibiydi mustela kullandık ara arada tavsiye üzerine zeytinyağı sürdüm pamukla geçti Allah’ın izniyle
VERA19 omuruzunayy Uzun süre Prima Aktif bebek kullandım.Şimdi Minies’e geçtim,çok memnunum Prima’dan bile daha iyi geldi bana🤌🏻 Pişik önleyici krem olarak Bübchen kullanıyorum🦋
E_doga omuruzunayy molfix ve prima denedim molfixle devam ediyorum memnunum. Ben 3 tane pişik kremi kullanıyorum dönüşümlü olarak mustela penaten ve sudocrem çok çok memnunum hepsi zaten iyi markalar. Ama tek kullanacaksanız penaten çok iyi tavsiye ederim
Mutlu_bebek19 Doğdugundan beri sleepy bez kullanıyorum hiç degiştirmedim çoook memmumun pişik krem olarakta sudocrem 1.5 yaşında allah a şükür bu zamana kadar hiç pişikte olmadı
Nefes4577 Ben molfix kullandım yine de hasas cildi olduğu için pisik yapti prima hava kanalı daha iyi geldi bize sudocrem kullandım bide onu da degistirdik bepanthol bebekler için pisik kremi kullanıyoruz daha memnun kaldık