Kızlar 30+3 üm dün geceden beri hastanedeyim oglum erkenci biraz kasılma ve hareket azlıgı ile geldim sancım cıktı ciger geliştirici yapıldı sancı durması için hap verildi yatıs verdiler bekliyorum dua edin bize sag salim cıkalım 30 haftada yasama ihtimali olur mu daha 1 bucuk kilo felan cok minik cok üzülüyorum tecrübenizi benimle paylasır mısınız 😔