Selamlar.
Ben bir Öneriyle geldim.
Herkes bulabilir mi bilmiyorum fakat ulaşabilecek kişilerin en azından bilgisi olsun diye bu postu açıyorum.
Bebeğim daha 1 aylıkken çok fazla kabızlık çekiyordu ve doktoru herhangi bir ilaç vermek istemedi daha küçük diye. Doğal, bitkisel damlaları denedik fakat etkisi pek olmadı.
Daha sonrasında bu suyu söyledi ve büyük patlama gerçekleşti🤦🏻♀️🤪
Ben yurtdışındayım, ve bu mağazada su standında satılan bir su. İlaç değerinde asla değil. Normal olarak kullanılabilecek bir su da değil ama bana kalsa, çünkü tuvalatten çıkılamaz 😬
Yurtdışında olanlar kolaylıkla bulabilir, Türkiye’de olanlarda trendyol vs gibi sayfalarda illaki vardır, bakmanızı tavsiye ederim.
Bebeğim 1 yaşında ve kabız olduğu zaman da ara ara bu Sudan içiriyorum olay çözülüyor.
Umarım faydalı bir bilgi olur,.
İyi günleerrr efenimmm ☺️