Miraaayadeee Şu kilolarla başım dertte en son artık leslie yapıyım diyorum emzirirken sıkıntı olur mu acaba kızlar yapan varmı?
Woody Miraaayadeee her konuya yazıyorum. 3 aylıkken diyetisyen ile diyete başladım. Bilinçli ilerlenirse hiçbir zararı olmuyor. Tam tersi yararı oluyor bencr
TheLatte Miraaayadeee bende emziriyorum suan yapmiyorum ama 1 ay öncesine kadar yapiyodum . Bol su tüketin bi zarari olmaz .
Mom097 Miraaayadeee Ben tam anlamıyla 25inde başladım yememe içmeme de dikkat ediyorum. 5inde tartilacagim
Bkrmn17 Miraaayadeee ben yaptım sütümde bir eksilme olmadı 10 küsür kilo verdim diyetle destekleyerek yagdan fazla gittiği için de daha da ince görünüyorum suanda
Bkrmn17 Miraaayadeee 3-4 ayda verdim ama son 25 günü diyetisyenle oldu diyetisyen desteği ciddi fark ettirdi bana yağım azaldı
BalarisiYusra Miraaayadeee bende yapıyorum çok yararını gördüm bol su tükettiriyor bana ve sütü artırıyor bol su içmek hem sen sağlıklı oluyorsun hem bebiş sütünle doyuyor 😊