omseyma Merhaba arkadaşlar, kızım 8 buçuk aylık. Saçlarımız biraz az 😐🙈 çoğaltmak ve uzatmak için önerebileceğiniz bir şey var mı?
Oyku_nisa omseyma hicbirsey yapmana gerek yok saçsız bebekler 2yasina kadar yavaştan uzar benmkide saçsız doğdu 6.ayi bitti benimkinde de çok azcik uzadı yavaş yavaş uzayacak yigenimde saçsız doğmuştu 1.5 yaşından sonra uzamaya basladi
Evrim1906 omseyma 1 defa 0 yaptır canım 1 aya kalmadan geri uzuyor hemde çok gür geliyor yeni saçları
Mirayse Oyku_nisa bnm kızım 5yasına gircek omzunu yeni geöti sacları 2defa azcık ucundan kestirim uzasn diye işe yaramadı
Oyku_nisa ilkgozagrimmmm öyle derler ama cogalmiyor saç yapısıyla alakalı yigenlerim ince tel diye çok kesmiştik saçını ama yine aynı diğer yigenimide hiç kesmedi annesi gür saçı anasına çekmiş :)
Mirayse ilkgozagrimmmm kesince coğalmadı bizimki ancak omzunda 5yasına gircek neredeyse yaa sadece bir yap kullandm ben instagramdan almıştım sanki oyeni saclar cıkarttı kızımdA. Önceden toplanıyordu sacı aimdi önlerde arkalarda minşk minik sacmlar var cok fazla
ilkgozagrimmmm Mirayse Nedir o kullandığınız ? Biz hiç kesmedik ama arkada biraz var üstte hafif seyrek seyrek var yani