dlrkrn Merhabalar. Bebeğime bugune kadar hep yumurta sarısının yarısını verdim. 7 aylık olmak üzere. Artık tam sarısını versem çok mu ağır gelir? Yarım’a devam mı? Bir de avokado çeyrek veriyordum onda da yarım’a geçebilir miyim artık
theAna dlrkrn ben tüm yumurta sarısı yapıyorum. Bazen yiyor bazen az yiyor bir sorun olmuyor yediğinde ama.
Kk41 dlrkrn 7 aylıktan sonra vermeye başladım yumurtayı bütün olarak yiyebildigi kadar yiyor . Bitirse de sorun olmaz . Yarım avakado fazla gibi geldi bana
dlrkrn @Kk41 o zaman ben dediğim ölçülerde yapayım yiyebildiği kadar. Doyunca bırakıyor zaten. Teşekkür ederim🌸