Merhaba anneler mart nisan gibi eşim koronaya yakalanmıştı. Ondan da bana geçti ama ben çok hafif bir şekilde atlattım hatta korona olduğumun farkına tat ve kokumun gitmesiyle vardık. Her neyse başta hemen koku tat gelmedi zamanla geldi. Ama ne hikmetse yumurta et tavuk kokusuna artık katlanamıyorum. Haşlanmış yumurta sanki bozuk yumurta gibi kokuyor. Tavuk et kıyma hepsi aynı kokudan. Midem bulanıyor yemek yaparken. Son bir aydır böyle ve sadece bana öyle geliyor ailem kokmadığını söylüyor. Var mı benim gibi olanlar ne yaptınız ?