Merhaba hanımlar.. bebeğim on beş yirmi gündür dönüyor uyanıkken. Döner dönmez ağlıyor sıkılıyor yine sırt üstü koyuyorum hoop yine yüz üstü dönüyor. Neyse hadi bunda sıkıntı yok da. İki gündür gece de dönüyor kalkıp düzeltiyorum gece bi bakıyorum yine dönmüş Allah korusun kafasını gömmesinden korkuyorum ya. Geçici bir durum mudur yoksa bu şekilde sevdi böyle mi uyur acaba