Eymensmomm Kızlar geçen güm gebelik testi yaptım tek çizgi negatif çıktı fakat ilişkiden 10 gün fln geçmişti gerçek sonucu verirmi ??kaşık agrısı ve bel agrım var nedense çok tedirgin oldum 😒
Eymensmomm Burcuckmk hayır canım iki hafta var adetime erken gebelik testi yaptım ama adet olmazsam bir daha yapacam
Eymensmomm prenses10 tamam canım teşekkürler bir de öyle yapayım bu benim yaptığım erken gebelik testiymiş
Burcuckmk Eymensmomm ben 10 gun kala yaptığımda bile cikmamisti erken gebelik testinde adetim 3 gun geçince öğrendim
Eymensmomm Burcuckmk bende bekleyecem canım arkadaşımda 4,5 kere yapmış negatif çıkmış adetinden 10 gün geçmiş sonra sonuç almış yanıltıyor insanı
bsraaa111 Eymensmomm olabilirmi ya oyle birsey bnmde 4. Gün bugün ama ona ragmen ne gelen ne giden yok canim 🤲
Burcuckmk Eymensmomm erken gebelik testi deniliyor ama bence adetten bir kac gun öncesi icin belki doğru sonuc veriyor
Eymensmomm bsraaa111 takip et canım gecikmiş şeninde benim de çoğu zaman düzensiz oluyordu bi kaş gün oynardı ama insanın içine bir kurt düşüyor😂